Питання по самоосвіті Долі О.В. - "Формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку засобами використання дидактичних ігор в організації житєдіяльності"
Питання самоосвіти Ісаєвої Т.М. - "Сенсорний розвиток дітей засобами інтегрованого навчання"
Питання по самоосвіті Цибулько Н.В. - "Розвиток фізичних здібностей діитей раннього віку засобами впровадження інноваційної технології М.Єфименка "Казкова фізкультура""
Питання посамоосвіті Лаврушко Л.А. - "Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами тетаралізованої діяльності"
Питання по самоосвіті Савчук Н.І. - "Пальчиками граємо - мову розвиваємо"
Питання по самоосвіті Кузьменко В.Д. - "Впровадження провідних педагогічних ідей та поглядів В.О.Сухомлинського"
Напрямок роботи групи - художньо-естетичний
Питання по самоосвіті Михайленко І.П. - "Економіка для малюків з використанням дидактичних економічних ігор"
Питання по самоосвіті Сосницької Н.І. - "Використання розвивальних ігор Воскобовича засобами організації і проведення різних форм роботи в освітньо-виховній діяльності". Впроваджує інноваційну технологію "Розвивальні ігри В.Воскобовича"
Напрямок роботи групи - художньо-естетичний
Питання по самоосвіті Геращенко М.І. - "Театралізована діяльність як засіб розвитку креативної особистості дитини"
Питання по самоосвіті Мітюшиної Н.А. - "Використання коректурних таблиць в комунікативно-мовленнєвому спілкуванні дошкільників". Впроваджує інноваційну технологію Н. Гавриш та О.Безсонової "Методика використання коректурних таблиць"
Напрямок роботи групи - художньо-естетичний
Питання по самоосвіті Кучкової Т.І. - "Соціально-фінансова освіта дітей дошкільного віку шляхом впровадження Програми "Афлатот"". Впроваджує інноваційну технологію Н.Гавриш, О.Пометун "Дошкільнятам про сталий розвиток"
Напрямок роботи групи - художньо-естетичний
Питання по самоосвіті Кісіленко Ю.С. - "Права і обов'язки дітей дошкільного віку"
Питання по самоосвіті Скороход В.М. - "Використання ляльки як персони в навчально-ігровій діяльності дітей молодшого дошкільного віку". Впроваджує інноваційну технологію всеукраїнського фонду "Крок за кроком" "Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини"
Напрямок роботи групи - художньо-естетичний
Питання по самоосвіті Кривоколіско Л.А. - "Розвиток сенсорних здібностей дітей засобами використання дидактичних ігор з ейдетики". Впроваджує інноваційну технологію М.Зайцева "Технологія раннього та інтенсивного навчання грамоти"
Напрямок роботи групи - художньо-естетичний
Питання по самоосвіті Медененко С.П. - "Формування комунікативно-мовленнєвої компетенції в організації життєдіяльності дошкільників". Впроваджує інноваційну технологію родини Нікітіних "Система розвивальних ігор"
Питання по самоосвіті Нечасікова Я.О. - "Використання інноваційної технології мнемотехніки як засобу запам'ятовування інформації в навчально-виховній діяльності дошкільників"
Напрямок роботи групи - художньо-естетичний
Питання по самоосвіті Мачуліної Я.В. - Активізація мовленнєвого розвитку старших дошкільників засобами морально-етичних вправ, ситуацій, завдань. Впроваджує інноваційну технологію М.Зайцева "Технологія раннього та інтенсивного навчання грамоти"
Питання по самоосвіті Задорожної Н.М. - "Формування фізичних якостей, підвищення рухової активності дошкільнят засобами інноваційних технологій: степ-аеробіки та фітболгімнастики". Впроваджує інноваційну оздоровчу технологію "Степ-аеробіка"
Напрямок роботи групи - мовленнєвий
Питання по самосвіті Левіної М.Ю. - "Розвиток словесної творчості у дітей дошкільного віку засобами художнього слова". Впроваджує інноваційну технологію М.Зайцева "Технологія раннього та інтенсивного навчання грамоти"
Питання по самоосвіті Юрко Н.О. - "Використання елементів мнемотехніки для формування логіко-математичної компетентності". Впроваджує інноваційну технологію Г.Чепурного "Мнемотехніка"
Напрямок роботи групи - інтелектуальний
Питання по самоосвіті Шевченко А.О. - "Розвиток і навчання дошкільнят засобами ейдетики"
Коментарi