Консультація для педагогів: «Як скласти індивідуальний план роботи на період карантину»

Шановні педагоги закладу. Карантин – це не відпустка. І тому в цей час ви повинні працювати вдома дистанційно та за індивідуальним планом роботи. В індивідуальний план роботи необхідно включити: дату, зміст роботи, час виконання роботи. Ваш робочий час в період карантину повинен бути налаштований на організаційно – педагогічну роботу,пергляд вебінарів, з метою підвищення професійного рівня. В цей час у вас є можливість глибше та досконаліше попрацювати над питанням самоосвіти.

Що ж саме входить в організаційно – педагогічну роботу?

Це виготовлення дидактичних ігор, формування та удосконалення картотеки навчально – дидактичних матеріалів, онлайн перегляд новинок фахових періодичних видань.Саме в цей час у вас є можливість перглянути вебінари безкоштовні, які демонструє MCFR Освіта та з оплатою на сайті «Всеосвіта™»info@vseosvita.ua , де ви зможете отримати сертифікат. Всі вебінари,які ви переглядаєте рекомендую конспектувати в зошитах з підвищення професійгого рівня ( надалі вони вам знадобляться.). Далі: у вас повинні бути напрацьовані практичні (заняття, ігри, вправи, навчально – дидактичні матеріали) та теоретичні матеріали з питання вашої самоосвіти. Хто бажає і вважає,що досвід роботи свій можно узагальнювати займіться в цей час цією справою. В кого достатньо матеріалів для випуску методичної розробки - на це у вас також є час.

На сьогоднішній день в соціальній мережі Фейсбук публікують цікаві нетрадиційні дидактичні ігри, які ви можете виготовити своїми руками з підручного матеріалу, а також порекомендувати батькам виготовити їх разом з дітьми та обіграти.

Ну і звичайно ви повинні виділити хвилинки онлайн спілкування з батьками.Допоможіть батькам та вашим вихованцям корисно проводити час в період карантину. Порекомендуйте їм цікаві ігри, які можна організувати з дітьми, руханки. Надавайте батькам консультації, рекомендації.

Рекомендую також провести аналіз інтернет – ресурсів та скласти для себе методичну скарбичку по темі : « Сучасні інноваційні технології дошкільної освіти».

Будьте завжди здорові! До зустрічі!

Орієнтовний зразок складання індивідуального плану роботи.

Індивідуальний план роботи на час запровадження карантину вихователя закладу дошкільної освіти.

Запропонований щоденний план роботи вихователя старшої групи дошкільного закладу на період запровадження карантину, включає використання різних ресурсів для організації освітнього процесу шляхом застосування інформаційно- комунікаційних технологій.

п/п Дата Зміст роботи Час роботи Примітки
1 16.03.2020 1. Упорядкування документації старшої групи з навчально-виховного процесу. (обов’язкова документація групи). 2. Складання плану роботи на час карантину та весняних канікулах. 3.Робота з батьками по набору дітей до першого класу.. 8.00-11.00 11.00-13.00 13.00-14.55 Індивідуальна і дистанційна форма спілкування
2 17.03.2020 1. Робота з документацією групи. (журнал щоденного відвідування дітьми старшої групи). 2. Підготовка табеля по харчуванню та інфомації про рух вихованців за березень. 3.Робота з батьками по набору дітей до першого класу. 4.Підбір віршів до розваги «Хто захищає Батьківщину». 8.00-15.00
3 18.03.2020 Робота в дистанційному режимі: 1. Підвищення кваліфікації дистанційно:проходження вебінару«Екологічність у контексті дбайливого ставлення до здоров'я учасників освітнього процесу». 2.Опрацювання фахової літератури з навчанню дітей читанню за методикою Л.Шелестової (програма раннього розвитку) та електронного журналу«Методична скарбничка вихователя» -новий номер за березень. 3. Індивідуальні консультації для батьків групив онлайн – режимі по набору дітей старшої групи до школи. 8.00-10.00 10.00- 14.55 Протягом дня «Всеосвіта™» info@vseosvita.ua (отримання сертифікату) MCFR Освіта Соціальна мережаViber
4 19.03.2020 1. Упорядкування папки по роботі з батьками. 2.Підготогвка костюмів до показу казки на внутрішкільному фестивалі казок. 3.Упорядкування папок з дидактичним та роздатковим матеріалом до занять з грамоти і математики в старшій групі 8.00-15.00
5 20.03.2020 1. Корекція календарного плану з навчавльно-виховної роботи на ІІ семестр. 2.Заповнення журналу планування з навчально-виховної роботи в старшій групі на квітень місяць. 3. «Академія розвитку особистості» Корисно, а головне, весело!!! -ігри для покращення координації visomotara. (підвищення кваліфікації дистанційно). 8.00-15.00 онлайн-занятия Baby Stars Estimulaci?n Temprana.
6 23.03.2020 Робота в дистанційному режимі: 1.Консультація для батьків «50обов'язковихзавдань для дошкільника на карантин». 2. Завдання для дошкільників 4,5,6 років на час карантину. (Практичні завдання для дошкільників). 3. Добірка матеріалу до батьківських зборів. 4.Підвищення кваліфікації дистанційно:перегляд вебінару «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину». 8.00-15.00 Початок о 14.00 Соціальна мережаViber- консультація за посиланням Osvita.ua Посиланняchiddevelo.com «Всеосвіта™» vseosvita.ua
7 24.03.2020 1.Упорядкування дидактичного матеріалу з розвитку логічного мислення у дітей старшої групи. 2.Відвідування семінару з розробки блогів для вихователів. 3. Робота з музичним керівником - підбір віршованого матеріалу до випускного свята. 8.00-9.00 9,00-13,00 13.00-15.00
8 25.03.2020 Робота в дистанційному режимі. 1. Підвищення кваліфікації дистанційно: переглядВсеукраїнського онлайн-семінару «Психологічна служба в системі освіти України». 2.Консультація для батьків «Поради як зберегтиздоров'я» (перегляд за посиланням). 3.Індивідуальні консультації для батьків групи в онлайн – режимі. 8.00-13.00 13.00-14.55 Відеозапис за посиланням: https://youtu.be/gCH_qlPvXdA Соціальна мережаViberhttps//youtu/be Індивідуальна і дистанційна форма спілкування
9 26.03.2020 1.Упорядкування дидактичного та демонстраційного матеріалу в групі з ознайомлення дітей із соціумом і природним довкіллям. 2.Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури. 3. Робота з батькакми по набору дітей до першого класу. 8.00-12-00 12.00-14.55 Індивідуальна і дистанційна форма спілкування
10 27.03.2020 1.Написаннякалендарних планів навчально-виховного процесу на квітень місяць в старшій групі. 2. Заповнення протоколів обстеження готовності дітей старшого дошкільного віку до школи (кваліметрична модель оцінювання рівня розвитку). 3. Робота з музичним керівником по заповненню журналу спільної праці з вихователями старшої групи: пісні, вірші, таночки. 4.Миттята кварцування іграшок. 8.00-15.00 8.00-15.00 Робота з психологомпо рівню готовності дітей до школи, обговорення результатів обстеження.
11 30.03.2020 \Робота в дистанційному режимі: 1.Консультація «ВООЗ рекомендує. Як зробити антисептик своїми руками» (за посиланням). 2.Підбірка віршів до випускногог свята. 3.Завдання та педагогічні ігри з інтерактивними вправами з основ грамоти,математики,з ознайомленнядітейз навко-лишнім світом для дошкільнят на час карантину. 4.Підвищення кваліфікації дистанційно: Опрацювання ЗаконуУкраїни «Про повну загальну середню освіту»2020 8.00-15.00 Соціальна мережаViber nv.ua платформаEDUGAMES. edigames/rozumniki.uaвільний доступ на час карантину. osnova.com.uaЗавантаження та опрацювання інфографіків із Законом України "Про повну загальну середню освіту".
12 31.03.2020 1. Догляд за кімнатними рослинами групової кімнати. 2. Підготовка дидактичного матеріалу до занять з грамоти та ознайомлення з природним довкіллям. 3.Підготовка дометодоб'єднання: складання списку рекомендованої літератури по темі самоосвіти. 4. Спільно з муз.керівником написання сценарію до випускного свята. 8.00-15.00
13 01.04.2020 Робота в дистанційному режимі: 1.Добірка матеріалу до планових батьківських зборів. 2. Консультація для батьків «ТОП-9 ідей, чим зайняти дитину вдома» (в онлайн -режимі). 3.Консультація для батьків «Великак сила какзки» (в онлайн - режимі). 4. Консультація для батьків з питань безпеки «Якщо ваша дитина знає відповіді на ці 16 запитань – можете бути спокійні: з нею нічого не станеться». 8.00-15.00 Соціальна мережаViber https://osvitanova.com. https://zatyshok.net.u https://intermarium.ne
14 02.04.2020 Підготовка дометодоб'єднання: 1.Створення теоретичної та методичної скарбнички до теми з самоосвіти. 2.Аналіз пед. технологій які застосовуються в навчально-виховному процесі для реалізації темиз самоосвіти. 3. Догляд за кімнатними рослина в природознавчому осередку. 8.00-15.00
15 03.04.2020 1. Робота з батьками по відвідуванню дітьми групи на квітень місяць. 2. Корекція календарно-тематичного планування з навчально-виховної роботи на квітень-травень. 3.Підготовка групи до навчально-виховного процесу в квітні. 8.00-15.00

НУМО, З МАМОЮ І ТАТОМ СВОЮ ВИМОВУ ТРЕНУВАТИ!

Ще недавно ваш малюк лежав у колисці. Ось він почав упізнавати вас, усміхатися, агукати, лепетати і нарешті вимовив своє перше слово... І от зараз він уже дошкільник, а невдовзі піде до школи. Уважно прислухайтеся до мовлення своєї дитини. Спробуйте визначити, чи всі звуки вона вимовляє правильно. Якщо у вас виникають сумніви, проконсультуйтеся з логопедом. Це ви можете зробити в районній дитячій поліклініці або в інклюзивно-ресурсному центрі. Там вам нададуть індивідуальні поради щодо розвитку мовлення малюка. А ми пропонуємо універсальні методичні рекомендації, які допоможуть покращити мовлення вашої дитини, зроблять його чітким і виразним.

/Files/images/1.1.jpg /Files/images/1.2.jpg /Files/images/1.3.jpg

/Files/images/1.4.jpg

/Files/images/1.5.jpg

/Files/images/1.6.jpg

/Files/images/1.7.jpg

/Files/images/1.8.jpg

/Files/images/1.9.jpg

/Files/images/1.10.jpg

/Files/images/1.11.jpg

/Files/images/1.12.jpg

10 «золотих правил» виховання щасливих дітей

Правило1.Не марнуйте часу дитини. У ранньому дитинстві мозок найкраще сприймає нове, накопичує знання. Пізніше їх засвоїти набагато важче

Правило 2.Формуйте самоповагу. Необхідно розвивати в дитини такі здібності, прищеплювати такі навички, котрі б вирізняли її з-поміж інших, викликали б повагу ровесників і дорослих. Діти мають знати, що успіх, майбутній добробут залежить від них самих. І ще: у кожної дитини має бути хороший друг. Батьки спрямовують цю дружбу і зміцнюють її.

Правило 3.Навчіть дитину спілкуватися. Є шість умов, за яких у дитини виробляються корисні навички: щира любов до батьків ( дає відчуття захищеності); приязне ставлення до навколишніх ( не лише до близьких та рідних); зовнішня привабливість ( одяг, манери); можливість спостерігати правильне спілкування ( поведінка батьків, учителів, ровесників); висока самооцінка, а звідси – впевненість у собі; середній ( як мінімум) запас слів; вміння підтримувати розмову.

Правило 4.Пильнуйте, щоб дитина не стала теле або комп’ютереманом. Бо ці види діяльності гальмують в дітей розвиток лівої півкулі головного мозку. А нею визначається розвиток мови. Отже з часом у дитини можуть виникнути проблеми у спілкуванні.

Правило 5.Виховуйте відповідальність, порядність. Не лише повсякчас пояснюйте «що таке добре, а що – погано», а й закріплюйте гарні навички, карайте за негідні вчинки. Прикладом повинні бути ви самі.

Правило 6.Навчіть дитину шанувати сім’ю . Щоб виростити ніжних і люблячих дітей, оточіть їх піклуванням, ласкою з перших днів життя. Діти мають бачити, що йдучи на роботу чи повертаючись додому, тато – мама цілуються – це сімейний ритуал.

Правило 7.Живіть у хорошому оточенні. Друзі, яких виберуть собі ваші діти, впливатимуть на їхні моральні орієнтири, поведінку. Якщо ви живете на соціально – психологічному смітнику, дітям важко бути вийти з нього, розповсюджуючи пахощі троянд.

Правило 8.Будьте вимогливими. Але не будьте тиранами. Розумними і слухняними діти стають не відразу, на це треба витратити роки.

Правили 9.Привчайте дитину до праці. Але без примусу. Подбайте, щоб вони набули трудових навичок, подбайте, щоб їхнє життя було заповнене цікавими і корисними справами.

Правило 10.Не робіть за дітей те, що вони можуть зробити самі. Нехай все перепробують, нехай навчаться на власних помилках.

Безпека дітей в інтернеті: поради батькам

Сьогодні рівень ІКТ-компетенції старших дошкільників часто є таким, що дає їм змогу досить вільно користуватися інтернетом. Батькам слід пам’ятати, що для дітей наслідки безконтрольного спілкування з інтернетом можуть бути дуже невтішними. Тому слід подбати про те, щоб зробити інтернет-життя дитини менш ризикованим.

Набагато ліпше, якщо дитина дізнається правила безпечної поведінки в інтернеті від батьків, а не зі свого сумного життєвого досвіду. Тож поясніть дітям кілька простих правил роботи в інтернеті:

  • не можна залишати в публічному доступі власну контактну інформацію або відправляти її незнайомцям поштою, спілкуючись у соціальній мережі або в чаті, – зловмисник може вистежити людину за її адресою або номером телефону;
  • не можна погоджуватися на вмовляння незнайомих людей про особисту зустріч. Подібні пропозиції ліпше ігнорувати, а спілкування з дуже наполегливою людиною – припинити;
  • не слід переходити за посиланнями в повідомленнях від невідомих адресатів з надмірно привабливими пропозиціями. Найчастіше такі повідомлення розсилають шахраї або зловмисники для того, щоб заманити користувача на шкідливу веб-сторінку і заразити його комп’ютер вірусом.

Спілкуватися і поводитися в інтернеті дитина має так само обережно, як і в реальному житті, щоб убезпечити себе від негативного впливу та неприємностей.

Комп’ютерні програми для безпеки дітей в інтернеті

Нині існує багато спеціальних комп’ютерних програми для контролю за дітьми в інтернеті. Завдяки їм можна:

  • фільтрувати небажаний веб-контент – ресурси еротичного, екстремістського змісту і ресурси, що пропагують насильство;
  • користуватися функцією «безпечного пошуку», яку містять більшість популярних пошукових систем;
  • блокувати доступ дитини до конкретних веб-сайтів;
  • блокувати доступ дитини до груп для дорослих у соціальних мережах;
  • відстежувати листування дитини в соціальних мережах і ІМ-чатах – службах миттєвих повідомлень (Instant Messagsng Servis, IMS) і обмежувати спілкування з підозрілими кореспондентами;
  • установити заборону на пересилання будь-яких персональних даних в соціальних мережах і ІМ-чатах;
  • блокувати фітингові й порносайти, на які часто ведуться посилання в повідомленнях спамерів.

Для того, щоб відстежувати інтернет-життя дітей, потрібно встановити на комп’ютері спеціальний додаток, що зберігатиме історію їхнього листування й відвідування сайтів у інтернеті.

/Files/images/poradi_dlya_batk_v-3-.jpg

"Без гри немає і не може бути повноцінного дитячого розвитку”

В.О.Сухомлинський

/Files/images/igra.jpg

1. Навчити дитину розуміти зміст іграшки та процес гри з нею.

2. Не оточувати дитину великою кількістю іграшок – із власних амбіцій або для того, щоб дитина сама гралася і не заважала дорослим. У цьому віці дитина ще не може організувати гру – вона безсистемно перебиратиме безліч іграшок перебиратиме безліч іграшок і чекатиме на дорослого, або бавитиметься однією іграшкою.

3. Спонукати дитину до самостійного вибору ігор та їх комбінацій, розвивати її творчість.

4. Навчити дитину гратися зі своїми однолітками: налагоджувати стосунки з ними та з оточенням.

Вольові регулятори поведінки у дитини цього віку ще не сформовані. Вона рухлива, не в змозі стримати свої бажання, але вже диференціює своє емоційне ставлення до членів родини та інших людей. Батьки повинні навчити дитину поваги до людей, розуміння дистанції, правил поведінки. В цьому віці дитина, як губка, всмоктує всі морально-етичні моделі поведінки батьків і членів сім’ї та наслідує їх, ще не осмислюючи своїх дій: кричать – кричить, б’ються – б’ється тощо.

ПОТРІБНО! НЕ МОЖНА!

ПОТРІБНО!

• Сприймати дитину такою, якою вона є, щоб у будь-яку хвилину вона була впевнена у вашій любові.

• Намагатися зрозуміти, про що думає, до чого прагне, чому її поведінка є такою, а не іншою.

• Підтримувати в дитині переконання, що вона здатна на все, якщо сама буде впевненою в своїх силах і намагатиметься активно діяти. Особливо це потрібно, якщо дитина від природи сором’язлива і не прагне бути лідером.

• Не намагатися «формувати» дитину, а жити з нею одним спільним життям, бачити в ній особистість, а не «об’єкт виховання». Вислухати її точку зору на події і ненав’язливо висловлювати своє ставлення до цього.

• Частіше (але без «перебору») згадуйте, якими ви були у цей вік. Але не нав’язуйте свої погляди – часи змінилися і життя стало зовсім іншим.

• Пам’ятайте, що вашу дитину навчають не ваші слова, а ваш особистий приклад, ваша поведінка, душевна доброта.

• Зверніть увагу на те, що дитина завжди поважає відвертість, але не переносить блюзнірства і неповаги до себе.

НЕ МОЖНА!

• Думати, що ваша дитина найкраща та найздібніша. Вона не краща і не більш здібна ніж у когось іншого. Вона – інша.

• Ставитись до дитини так, як до «ощадбанку», куди батьки «вкладають» свою любов і турботу, щоб потім отримати її з відсотками.

• Чекати від дитини вдячності за те, що ви її народили. Вона про це вас не просила.

• Використовувати дитину, як засіб досягнення своїх (нехай і гідних – але ж своїх) цілей.

• Покладати надію на те, що дитина обов’язково прийме ваші погляди на життя («вони ж генетично передаються!»).

• Ставитися до дитини, як до людини, яку батьки «ліпили», як їм заманеться.

• Всю відповідальність за виховання покладати на вчителів чи бабусь або на «методичні поради».

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСОБИСТОЇ БЕЗПЕКИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Життя потребує від наших дітей вміння орієнтуватись і знаходити вихід з непередбачених ситуацій. Чим менше у дитини знань, тим більше небезпеки з боку оточуючого середовища.

Щоб вберегти дитину від біди, треба пам'ятати та дотримуватись наступних правил:

— не залишати дітей дошкільного віку самих, навіть на короткий час;

— вчити дитину користуватися дверним вічком;

— не дозволяти відчиняти двері незнайомим людям, навіть одягненим у міліцейську форму;

— вчити користуватися телефоном для виклику служб 101, 102, 103, 104;

— забороняти підбирати на вулиці незнайомі предмети - вони можуть бути небезпечними;

— забороняти бавитися ріжучими, гострими та вибухонебезпечними предметами;

— не дозволяти користуватися ліфтом без супроводу дорослого родича;

— запобігати формуванню в дитині жорстокого ставлення до тварин;

— не дозволяти дражнити тварин;

— не дозволяти вмикати електроприлади за відсутності дорослих;

— не дозволяти виходити на балкон, відчиняти вікна;

— не дозволяти визирати у відчинене вікно;

— вчити дітей звертатися по допомогу до відповідних органів;

вивчити з дитиною домашню адресу або вкладати в кишені «особисту картку» з даними дитини.

Проявляйте витримку і навчайте дітей берегти своє життя та здоров'я!

Телефон виклику поліції — «102».

Виховне значення казок

Шановні батьки!

Казки можна сміливо назвати одним з найбільш ефективних засобів виховання дитини. ні для кого не секрет, що діти навчаються в грі, а казка - це та ж гра, тільки гра в уяві. дитини набагато простіше навчити якихось навичок під час гри - так само і пояснити йому щось набагато простіше за допомогою казок ...

А тому, якщо дорослий бажає навчити свою дитину якимсь навичкам, виховати в ньому якісь риси характеру, прищепити відчуття добра і зла, пояснити йому якісь істини, підтримати малюка, - доведеться розбудити свою фантазію, напружити пам'ять, згадавши мову дитинства - казку.
Чому саме казки є настільки потужним інструментом для виховання, навчання дітей? Тому що діти мислять образами. І найкращим способом дати якісь істини дитині за допомогою образів є саме казка. Так, малюк, представляючи для себе образи, починає розуміти внутрішній світ героїв, вірити разом з ними в те, що добро переможе, співпереживати їм. Крім того, що казка є просто приємним проведенням часу, вона ще здатна зняти стан тривоги, хвилювання у дитини.
Крім того, роль казки можна розглядати і в ширшому аспекті - за допомогою казки можливо подолати негативні сторони особистості, яка тільки починає формуватися. але батьки повинні пам'ятати, що вибирати казки слід дуже уважно, звертаючи увагу на особливості психоемоційного розвитку дитини.

Відзначаючи роль дитячих казок у розвитку малюка, варто сказати про те, що казки не тільки здатні розширити словниковий запас дитини, але також допомагають навчитися правильно будувати діалог зі співрозмовником, а також допомагають розвивати логічну зв'язну мову. До речі, дуже важливо робити мова малюка красивою, образною, емоційною - і в цьому також може допомогти казка. Крім усього іншого, під час прочитання казки у малюка формується і закріплюється вміння ставити запитання.

Завдання виховання дитини за допомогою казки є досить складною. необхідно враховувати, що кожна дитина індивідуальна і, відповідно, під його потреби, особливості, потрібно вибирати ті чи інші казки.

При цьому варто згадати, що в казках міститься мудрість, накопичена багатьма поколіннями. Сьогодні дуже модно дорікати казки в жахливій реалістичності. Але при цьому жорстокі дії, описані в казках, дитина сприймає як образ. Проте, якщо малюк постійно бачить сцени насильства по телевізору, то сприймати їх образно в казках він вже не зможе, а тому необхідно кожен раз розмовляти з дитиною, пояснюючи йому, що зло має гинути.

До речі, той факт, що в казках завжди перемагає саме добро, є одним з найважливіших факторів у вихованні дітей. Знаючи це, малюк буде більше впевнений у своїх силах і набагато легше зможе справлятися з життєвими труднощами, сприймати якісь невдачі. Зрозуміло, життя обов'язково внесе свої корективи, але підсвідомість буде дбайливо зберігати перші уроки, які людина, будучи дитиною, виніс з казок.

Казки є відмінним інструментом по вихованню особистості. При цьому казки розвивають почуття, а не розум. Якщо під час прочитання казок дорослий буде звертати увагу на улюблених і нелюбих дитиною казкових персонажів, то можливо на ранньому етапі виявити якісь психологічні проблеми малюка і, відповідно, усунути їх на самій ранній стадії.

Фантазія дитини може бути спрямована як у позитивний, так і в негативне русло - батьки повинні про це пам'ятати і контролювати думки і фантазії дитини, розмовляючи з ним кожного разу після прочитання казки. Починати завжди краще з чарівних казок з простим сюжетом.

Кiлькiсть переглядiв: 995

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.