Шановні батьки нашої спільноти! Сьогодні вам свої поради надасть наш психолог, Серпівська Олена Іванівна. В ситуації, яка склалася в нашому суспільстві, дуже важко тримати свій психологічний стан та емоції в нормі. Але що ж робити, коли починають здавати нерви. Психолог рекомендує декілька способів як легко зняти стрес.

1. Спорт. Посильні фізичні навантаження допоможуть впоратись з тим психосоматичним напруженням яке виникло в наслідок стресу. Головне не виснажувати себе вправами, щоб не знизити захисну функцію організму.

2. Масаж. Цей вид терапії швидко зніме напругу у вашому тілі, що позитивно позначиться на психічному стані в цілому.

3.Близькість з коханою людиною. В процесі близькості в організмі виділяється гормон тестостерон, який ще називають «гормоном щастя».

4. Музика. Ми можемо захоплюватися якимось одним жанром в музиці, але коли відчуваємо стрес іноді не зрозуміло для себе обираємо той жанр, який не є звичним для нас. Прислухайтеся до себе. Можливо зараз вам треба відновити саме ті функції психіки на які впливає та чи інша мелодія.

5. Концентрація уваги та дихання. Вмостіться в зручну для вас позу, (можна увімкнути заспокійливу музику – звуки природи та ін.) всю свою увагу концентруйте на диханні. Відчуйте як ви дихаєте. А потів відреагуйте: плавно вдихніть, затримайте повітря на 2 секунди та повільно видихніть. Зробіть декілька таких дихальних вправ доки не відчуєте що заспокоїлися.

6. Крик. Хочеться кричати? Покричіть. Не можете це зробити в даній обстановці, чи в присутності людей? Відійдіть на «безпечну» для вас та інших дистанцію та викричіться. Не бійтеся своїх емоцій. Краще «виплеснути» негатив зараз, в нікуди, чим потів він нагадає про себе в вигляді хвороби або поганого настрою, який відчують на собі близькі та люблячі вас люди.

7. Знищіть щось! Якщо під час стресу вам хочеться щось розбити, розірвати, одним словом знищити – зробіть це. Знайдіть в тій кімнаті, де ви знаходитесь предмет, який не несе великої цінності для вас (папірець, стара тарілка та таке ін.) та розбийте, чи розірвіть її. Вимістіть всю біль/тривогу на даний предмет.

8. Проговоріть свої емоції. Проговоріть свої емоції, почуття (дайте їм образ - промовте в слух). Поділіться своїми почуттями з близькою людиною, другом, якщо поруч не має нікого просто промовте в слух те що відчуваєте.

9. Прогулянка/природа. Прогулянка (в ідеалі на березі моря, лісі, парку) позитивно впливає на весь організм в цілому, та активує функції мозку які відповідають за спокій та гармонію. Синхронізація рухів (кроки) близькі до медитації.

Головною умовою вибору методу зняття стресу є вміння «слухати» своє тіло та «розуміти» свої бажання і тоді будь-який стрес стане для вас помічником і відкриє нові якості, можливості про які ви навіть не здогадувались, і головне зробить вас сильнішими ніж вчора.
Пам’ятайте, у здорових батьків зростають здорові діти!

А які способи виходу зі стресу використовуєте ви? Поділіться своїм досвідом!

Профілактики захворювання на COVID-19

У зв’язку зі збільшенням кількості випадків захврювань на COVID-19, напередоднінапередодні нового року, нагадуємо вам основні правила поведінки в умовах карантину з урахуванням запроваджених урядом посилених обмежувальних заходів:

· При виході з дому майте з собою документи, що посвідчують особу. Таке запровадження дає змогу правоохоронцям перевірити, чи не повинна бути ця людина на самоізоляції чи обсервації.

  • Носіть маску у громадських місцях
  • До них належать: під'їзди,парки, сквери, дитячі майданчики, зупинки громадського транспорту та 50-метрова зона навколо них, церкви та 50-метрова зона навколо них, ліфти, державні установи, медичні установи тощо. Тому на вулицю обов’язково вдягайте маску, оскільки у будь-який момент можете опинитись на території, яка підпадає під визначення «громадське місце».
  • Утримайтеся від тривалих прогулянок
  • Дбайте про засоби захисту, якщо за необхідності вам довелося вийти на вулицю:
  • одягайте маску і не торкайтесь руками обличчя;
  • дотримуйтесь соціальної дистанції не менше 1,5 м;
  • носіть рукавички або користуйтесь серветками, відчиняючи двері під’їздів, кнопок ліфтів тощо;
  • обробляйте руки антисептиком, а повернувшись додому, ретельно помийте їх з милом.

Піклуйтеся про своє здоров’я, бережіть своїх рідних і пам’ятайте, карантин – явище тимчасове.

Практичний психолог Серпівська О.І. надає консультацію:

«Цей серйозний ранній вік: психологічний портрет дитини раннього віку».

Раннє дитинство (2 – 3 рік життя) – особливий період у житті дитини, коли бурхливо відбувається її фізичний розвиток, підвищується опірність організму, працездатність нервової системи (стабільними стають процеси збудження та гальмування). Змінюються антропометричні показники росту, маси тіла, окружності грудної клітки. Дитина відчуває потребу в різних рухах. Зростає її пізнавальна активність, удосконалюються навички самообслуговування. Збагачується уявлення дитини про власний організм, його можливості. Триває активний сенсомоторний розвиток, розширюються адаптивні можливості.

Пропонуємо вам показники компетентності фізичного розвитку дітей:

· називає та показує на собі частини тіла(голова, руки, ноги, очі, вуха, ніс)

· називає та виконує певні рухи (ходьба, біг, стрибки, повзання, лазіння)

· розуміє важливість догляду за своїм тілом, волоссям, зубами (користується серветкою і носовичком)

· називає свою стать (хлопчик, дівчинка)

· за нагадуванням дорослого користується столовими приборами, їсть без допомоги дорослого.

У дітей цього віку починає формуватися система її ставлень до себе та навколишнього світу. Вони засвоюють певні правила, приймають їх, розуміють значущість, намагаються дотримуватися основних з них. Розвивається здатність дитини бути певний час наодинці, самостійно знаходити собі заняття, визначатися зі своїми інтересами, «будувати власний світ». Дорослий потрібний дитині як помічник, носій інформації,авторитетний експерт. Найважливішими надбаннями в цьому віці є: довіра до світу, первинна самооцінка, здатність діяти за правилами, за допомогою мовлення керувати свою поведінку.

Пропонуємо вам декілька порад:

1. Створіть дитині умови для її розвитку.

2. Грайте з нею в різні ігри.

3. Привчайте її до самостійності.

4. Подавайте приклад хорошої поведінки.

5. І головне – пам’ятайте, що любов є найважливішою потребою усіх дітей.

Шановні батьки! Вас вітає директор центру розвитку дитини "Калинка" Сергієнко Т.І.

Наш заклад , як центр розвитку дитини, є закладом нового типу і альтернативною формою надання якісних освітніх послуг. Ми працюємо в умовах сучасного підходу до яскравої та багатогранної організації життєдіяльності наших вихованців.

Раді познайомити вас з різноманітними формами роботи з дітьми, що сприяють розвитку їх індивідуальних здібностей та забезпечують їх життєву компетентність у підготовці до школи.

Якщо у вас є бажання розкажіть коротенько про свою дитину.
1. Її ім.’я.
2. Як ласкаво ви її називаєте?
3. В які ігри ви полюбляєте грати?
4. Чим любить смакувати?
5. Які позитивні риси характеру вашої дитини?

До вашої уваги фото колаж організації життєдіяльності дітей раннього віку

/Files/images/рзм7.JPG

МЕТА КОНСУЛЬТАТИВНОГО ЦЕНТРУ:

· надання батькам інформації та можливості для розвитку навичок позитивної взаємодії зі своїми дітьми, виходячи з розуміння ними дітей та їхніх базових потреб;

· формування батьківських умінь з використання ефективних ігрових прийомів взаємодії з дітьми;

· надання безкоштовної психолого-педагогічної, медичної допомоги батькам або особам, які їх замінюють, включення батьків у процес виховання, розвитку дитини від одного до трьох років;

· підтримка батьківської впевненості у власних педагогічних можливостях

ГОЛОВНІ ЗАВДАННЯ КОНСУЛЬТАТИВНОГО ЦЕНТРУ:

· формування особистості дитини, набуття нею соціального досвіду;

· забезпечення соціальної адаптації та здійснення соціального супроводу сім’ї;

· надання всебічної допомоги сім'ї у розвитку, вихованні та навчанні дітей раннього віку, які виховуються в умовах сім'ї, відповідно до їх задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей, культурних потреб;

· спільне сприяння розумового і мовленнєвого розвитку дитини раннього віку;

· забезпечення взаємодії між дошкільним навчальним закладом й іншими
організаціями соціальної і медичної підтримки дітей і батьків або осіб, які їх замінюють;

· проведення тренінгових та інтегрованих занять для батьків та дітей раннього віку

ФОРМИ ВЗАЄМОДІЇ З БАТЬКАМИ:

· організація індивідуальних та групових консультацій і занять для дітей разом із батьками або особами, які їх замінюють в онлайн режимі;

· індивідуальне онлайн - консультування дорослих без присутності дитини;

· відповіді на звернення батьків на сайті закладу, по телефону або електронною поштою;

· організація лекторіїв, теоретичних і практичних семінарів тощо на платформі.

МІСЦЕ РОБОТИ КОНСУЛЬТАТИВНОГО ЦЕНТРУ:

Центр розвитку дитини «Калинка» , пров. Друкарський , 6

Керівник: директор ЦРД «Калинка» Сергієнко Т.І.

ГРАФІК РОБОТИ
КОНСУЛЬТАТИВНОГО ЦЕНТРУ «РАЗОМ З МАМОЮ»
на 2020-2021н.р.
Дні тижня Час
Вівторок 13.00-14.00
Четвер 13.00-14.00
СПЕЦІАЛІСТИ
КОНСУЛЬТАТИВНОГО ЦЕНТРУ «РАЗОМ З МАМОЮ»
ЦРД «Калинка»
на 2020 - 2021 н.р.
№ з/п ПІП спеціаліста Посада
1. Сергієнко Т.І. директор ЦРД
2. Сугак Т.В вихователь-методист
3. Хрипунова І.А. сестра медична старша
4. Донцова Г.О. сестра медична старша
5. Пантазієва Н.С. лікар-педіатр
6. Серпівська О.І. практичний психолог
7. Катречко І.М. вчитель-логопед
8. Жадан В.В. музичний керівник
9. Хорошун А.А. музичний керівник
10. Купченко О.М. музичний керівник
11. Заліська Т.Г. інструктор з фізкультури
12. Кісиленко Ю.С. інструктор з фізкультури
13. Кузьменко В.Д. керівник гуртка з зображувальної діяльності.
14. Ісаєва Т.М. вихователь групи раннього віку
15. Заїкіна Т.О. вихователь групи раннього віку
16. Цибулько Н.В. вихователь групи раннього віку
17. Лаврушко Л.А. вихователь групи раннього віку
18. Савчук Н.І. вихователь групи раннього віку
19. Грабко В.А. вихователь групи раннього віку
20. Лапіна А.О. сестра медична старша

/Files/images/Графік разом з мамою.JPG

ЦЕНТР РОЗВИТКУ ДИТИНИ "КАЛИНКА"

ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

10 вересня 2020 м. Охтирка № 01-03/92

Про роботу Консультативного центру
«Разом з мамою» (для дітей раннього віку)

Відповідно до пункту 5 статті 9 Закону України «Про дошкільну освіту», листа управління освіти і науки Сумської обласної адміністрації «Про рекомендації щодо організації діяльності в дошкільному навчальному закладі Консультативного центру «Разом з мамою» (для дітей раннього віку)» від 23.04.2014 № 03-12/2555, наказів відділу освіти, молоді та спорту Охтирської міської ради від 05.05.2014 № 185 «Про організацію діяльності в дошкільних навчальних закладах Консультативного центру «Разом з мамою» (для дітей раннього віку)», по дошкільному навчальному закладу «Калинка» від 05.05.2014 № 01-03/38 «Про організацію діяльності у дошкільному навчальному закладі Консультативного центру «Разом з мамою» (для дітей раннього віку)» з метою підвищення рівня психолого-педагогічних знань та умінь батьків, надання батькам або особам, які їх замінюють, у вихованні та розвитку дітей раннього віку (від 1 до 3 років), які не відвідують центр розвитку дитини

НАКАЗУЮ:

1. Вважати Консультативний центр «Разом з мамою» структурною одиницею центру розвитку дитини «Калинка», що забезпечує реалізацію прав дитини на отримання якісного дошкільного виховання, охорону життя, зміцнення здоров’я, фізичний та психічний розвиток згідно з віком, керуючись при цьому Законом України «Про дошкільну освіту», Положенням про центр розвитку дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2009 № 1124, статутом центру розвитку дитини "Калинка", іншими нормативними актами з питань освіти та соціального захисту дітей.

2. Зарахувати в контингент дітей – відвідувачів Консультативного центру «Разом з мамою» батьків дітей раннього віку з мікрорайону центру розвитку дитини:

№ з/п Прізвище, ім’я дитини Дата народження Адреса
1 Зіненко Матвій Олексійович 16.01.2019 вул. Шевченко, 2а\34
2 Тюльпа Данііл Олександрович 12.07.2019 пров. Правдинський, 15/14
3 Ладика Данило Дмитрович 07.02.2019 пров. Правдинський 15/55
4 Хорошун Аліна Артемівна 01.04.2019 пров. Правдинський 19/26
5 Ясковець Георгій Богданович 07.02.2019 Пров. Харківський, 8/7
6 Гуковський Ілля Сергійович 05.08.2019 Вул. Ярославського, 17/36
7 Новгородський Роман Артемович 10.08.2019 Вул. Шевченка, 2а

3. Призначити відповідальних осіб фахівців Консультативного центру «Разом з мамою»: Сугак Т.В., вихователь-методиста, Серпівську О.І, практичного психолога, Пантазієву Н.С., лікаря-педіатра, Хрипунову І.А., Лапіну А.О., Донцову Г.О, сестер медичних старших, Катречко І.М., учителя-логопеда, Жадан В.В., Купченко О.М., Хорошун А.А., музичних керівників, Заліська Т.Г., Кісіленко Ю.С., інструктори з фізкультури.

4. Вихователям груп раннього віку Ісаєвій Т.М., ЛаврушкоЛ.А., СавчукН.І., Заїкіній Т.О., Цибулько Н.В., Грабко В.А., Кузьменко В.Д забезпечити оптимальні умови дітям раннього віку та їх батькам для участі в організації життєдіяльності дітей під час освітнього процесу.

5. Фахівцям Консультативного центру «Разом з мамою»:

1) Забезпечити надання всебічної допомоги батькам у розвитку, вихованні та навчанні дітей, відповідно до їх задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних психічних та фізичних особливостей, культурних потреб.

2) Сприяти соціалізації та полегшенню адаптаційного періоду дітей.

3) Забезпечити якісний рівень виконання завдань роботи Консультативного центру.

5. Вихователю-методисту Сугак Т.В.

1) Сприяти якісному наданні психолого-педагогічної допомоги батькам фахівцями Консультативного центру «Разом з мамою»

2) Здійснювати методично-дидактичне забезпечення організації роботи Консультативного центру «Разом з мамою»

6. Затвердити план та графік роботи Консультативного центру «Разом з мамою».

1) Фахівцям Консультативного центру «Разом з мамою» дотримуватись змістовного виконання плану роботи та графіку роботи консультативного центру.

7. Контроль за виконання наказу залишаю за собою.

Директор центру розвитку дитини

"Калинка" Охтирської міської

ради Сумської області Т.СЕРГІЄНКО

З наказом ознайомлені:

Сугак Т.В. Серпівська О.І Пантазієва Н.С. Ісаєва Т.М. Лаврушко Л.А

Савчук Н.І. Хрипунова І.А. Катречко І.М Жадан В.В. Купченко О.М.

Хорошун А.А Кузьменко В.Д.. Цибулько Н.В. Лапіна А.О. Заїкіна Т.О.

Донцова Г.О. Кісіленко Ю.С. Катречко І.М. Заліська Т.Г.

ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ І ЗАНЯТЬ СПЕЦІАЛІСТАМИ

в консультативному центрі «Разом з мамою» для дітей раннього віку
на базі центру розвитку дитини «Калинка»
на 2020- 2021 н.р.
Місяць Тема консультації Відповідальні Час проведення
Жовтень 1.«Давайте познайомимось» Директор Сергієнко Т.І І вівторок 15.30
2. «Самостійність – показник розвитку дітей раннього віку» Вихователь-методист Сугак Т.В. І четвер 15.00-17.00
3. «Сім’я як найважливіше середовище формування та розвитку особистості». вихователь Савчук Н.І. ІІ вівторок 15.00-17.00
4. «Цей серйозний ранній вік; психологічний портрет дитини раннього віку» Практичний психолог Серпівська О.І. ІІ четвер 15.00-17.00
5. «Виховання та розвиток дитини вдома» Вихователь Кузьменко В.Д ІІІ вівторок 15.00-17.00
6. «Виховання гігієнічних навичок у дітей» Лікар-педіатр Пантазієва Н.С. ІІІ четвер 15.00-17.00
7. «Профілактика захворюваності на Ковід -19» Сестра медична старша Хрипунова І.А. ІV вівторок 15.00-17.00
8. «Музична ігротека - як зацікавити дитину до музики у формі гри» Музичний керівник Жадан В.В. ІVчетвер 15.00-17.00
Листопад 1. «Створення розвивально- ігрового середовища. Іграшки чудові, різнокольорові» Вихователь Цибулько Н.В.. І вівторок 15.00-17.00
2. «Психологічні особливості дітей раннього віку» Практичний психолог Серпівська О.І. І четвер
3. «Як дорослі можуть підтримати пізнавальний інтерес дітей раннього віку» Вихователь Ісаєва Т.М. ІІ вівторок 15.30
4. «Використання сучасного варіанту М.Монтессорі технологічного об’єкту «Бізіборд» в пізнавальному розвитку дітей раннього віку» Вихователь Заїкіна Т.О. ІІ четвер 15.00-17.00
5. «Рання допомога в мовленнєвому розвитку дітей. Норма і затримка мовного розвитку Вчитель-логопед Катречко І.М. ІІІ вівторок 15.00-17.00
6. «Виховання гігієнічних навичок у дітей» Сестра медична старша Донцова Г.О. ІІІ четвер 15.00-17.00
7. «Значення музики в житті дітей» Музичний керівник Купченко О.М. ІV вівторок 15.00-17.00
8. «Як відрізнити рухливу і жваву дитину від гіперактивної» Інструктор з фізкультури Кісиленко Ю.С. ІV четвер 15.00-17.00
Грудень 1.«Соціальна організація дітей раннього віку» Вихователь Грабко В.М. І вівторок 15.00-17.00
2. «Забіяки і тихоні. Вперті і плакси. Поговоримо про темперамент» Практичний психолог Серпівська О.І. І четвер 15.00-17.00
3. «Використання елементів арттерапії в роботі з дітьми раннього віку» Керівник гуртка з зображувальної діяльності Кузьменко В.Д. ІІ вівторок 15.30
4. «Догляд за дитячими зубами» Сестра медична старша Лапіна А.О. ІІ четвер 15.00-17.00
5. Інтегроване заняття «Сім’я як найважливіше середовище формування та розвитку особистості» Вихователь Савчук Н.І. ІІІ вівторок 15.30
6. «Догляд за хворою дитиною в сім’ї» Лікар-педіатр Пантазієва Н.С. ІІІ четвер 15.00-17.00
7. «Музичні радіопередачі для дошкільнят» Музичний керівник Хорошун А.А. IV вівторок 15.00-17.00
8. «Як навчити малюка говорити правильно й красиво» Вчитель-логопед Катречко І.М. ІV четвер місяця логопедичний кабінет 15.00-17.00
Січень 1. «Виховання самостійності у малюків» Вихователь Цибулько Н.В. І вівторок 15.00-17.00
2. «Дитина вередує. Що робити?»» Практичний психолог Серпівська О.І. І четвер 15.00-17.00
3. Створення безпечного простору в умовах дошкільного закладу» Завідувач Сергієнко Т.І. ІІ вівторок 15/00-17/00
4. «Рухова активність дітей на повітрі» Інструктор з фізкультури Заліська Т.Г. ІІ четвер 15.00-17.00
5. Сенсорика для дітей раннього віку: пальчиками граємо, мову розвиваємо Вихователь Лаврушко Л.А. ІІІ вівторок 15.00-17.00
6. «Повноцінний сон – важливий елемент організації життєдіяльності». Сестра медична старша Хрипунова І.А. ІІІ четвер 15.00-17.00
7. «Родинні свята та традиції» Музичний керівник Хорошун А.А. IV вівторок 15.00-17.00
8. «Розпорядок дня». Для чого він потрібен?» Сестра медична старша Лапіна А.О. ІV четвер 15.00-17.00
Лютий 1. «Використання інноваційних технологій в роботі з дітьми в умовах дошкільного закладу» Вихователь – методист Сугак Т.В. I вівторок 15.00-17.00
2. «Як ви виховуєте своїх дітей? Покарання. Похвала. Заборона. Практичний психолог Серпівська О.І. І четвер 15.00-17.00
3. «Проведення фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми раннього віку вдома» Інструктор з фізкультури Кісиленко Ю.С. ІІ вівторок 15.00-17.00
4. «Естетичне виховання дітей раннього віку засобами художнього слова» Вихователь Лаврушко Л.А. ІІ четвер 15.00-17.00
5. «Активізація мовної активності дітей раннього віку» Вихователь Заїкіна Т.О. ІІІ вівторок 15.00-17.00
6. «Молоко – незамінний продукт дитячого харчування» Сестра медична старша Донцова Г.О. ІІІ четвер 15.00-17.00
7. «Як допомогти дитині розвинути природний талант до музики» Музкерівник Жадан В.В. IV вівторок 15.00-17.00
8. «Розвиток дрібної моторики руки засобами арттерапії» Керівник гуртка з зображувальної діяльності Кузьменко В.Д. ІV четвер ізостудія 15.30
Березень 1. «Використання музичної гри в життєдіяльності дитини» Музичний керівник Купченко О.М. І вівторок 15.00-17.00
2. «Рекомендації батькам щодо профілактики посттравматичних стресових розладів у дітей» Практичний психолог Серпівська О.І. І четвер 15.00-17.00
3. «Ляльковий театр як засіб розвитку особистості дитини Музичний керівник Хорошун А.А. ІІ вівторок 15.00-17.00
4. «Основні причини травматизму дітей раннього віку під час прогулянки (страхування)» Інструктор з фізкультури Заліська Т.Г. ІІ четвер 15.00-17.00
5. «Вплив розвитку мілкої моторики на розвиток мовлення» Вчитель-логопед Катречко І.М. ІІІ вівторок 15.00-17.00
6. «Харчові токсикоінфекції» Сестра медична старша Лапіна А.О. ІІІ четвер 15.00-17.00
7. «Соціальний захист дітей з різних категорій сімей» директор (завідувач) Сергієнко Т.І. IV вівторок 15.00-17.00
8. «Використання казок у формуванні емоційного інтелекту у дітей» Вихователь Грабко В.А. ІІ вівторок 15.30
Квітень 1. «Інфекційні та неінфекційні риніти у дітей» Лікар-педіатр Пантазієва Н.С. І вівторок 15.00-17.00
2. «Адаптація дітей до умов ДНЗ» Практичний психолог Серпівська О.І. І четвер 15.00-17.00
3. «Як допомогти дитині розвинути природний талант до музики» Музкерівник Жадан В.В. ІІ вівторок 15.00-17.00
4. «Спілкуємося українською мовою вдома» Вихователь Заїкіна Т.О. ІІ четвер 15.00-17.00
5. «Роль гри у процесі виховання» Директор Сергієнко Т.І. ІІІ вівторок 15.00-17.00
6. «Гігієна сну» Сестра медична старша Донцова Г.О. ІІІ четвер 15.00-17.00
7. «Пісочна терапія як засіб зміцнення психічного і фізичного здоров’я. Ігри з водою. Пошукова діяльність» Керівник гуртка з зображувальної діяльності Кузьменко В.Д. ІV вівторок 15.30
8. «Як навчити малюка говорити правильно й красиво» Вчитель-логопед Катречко І.М. ІV четвер 15.00-17.00
Травень 1. «Використання піскотерапії в сенсорному розвитку дітей» Вихователь Цибулько Н.В. І вівторок 15.00-17.00
2. «Криза 3-х років» Практичний психолог Серпівська О.І. І четвер 15.00-17.00
3. «Як зрозуміти свою дитину та зберегти її спокій в сім´ї» Вихователь Ісаєва Т.М. ІІ вівторок 15.00-17.00
4. «Як навчити дитину сприймати величину, форму, колір» Вихователь Лаврушко Л.А. ІІ четвер 15.00-17.00
5. Соціалізація дітей раннього віку Вихователь-метдист Сугак Т.В. ІІІ вівторок 15.00-17.00
6. «Профілактика захворюваності ротової порожнини» Сестра медична старша Хрипунова І.А. ІІІ четвер група 15.00-17.00
7. «Проведення фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми раннього віку вдома» Інструктор з фізкультури Кісиленко Ю.С. ІV вівторок 15.00-17.00
8. «Небезпеки сучасних мультфільмів» Вихователь Савчук Н.І. ІV четвер 15.00-17.00

Контроль за виконанням покласти

на вихователь-методист Сугак Т. В.

Кiлькiсть переглядiв: 31

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.