/Files/images/барвінок.gif

/Files/images/девіз-бар.gif

Наша група - група для дітей з порушенням мови, де застосовується комплексний підхід, що забезпечує інтегрований зв'язок між вчителем-логопедом, вихователями та спеціалістом закладу.

Діяльність групи проводиться згідно програми «Я у Світі» та планом роботи за лексичними темами, вчитель-логопед ставить та автоматизує звуки, розвиває фонематичний слух.

Вихователі закріплюють, розширюють набуті знання, вправляють у вимові звуків, доводять до автоматизму, збагачують словник згідно лексичних тем, формують навички словотворення і словозміни, граматичним категоріям, узгодженням в числі, роді, відмінку.

На кожному занятті впроваджується індивідуальний підхід, принцип реалізації корекційних завдань (корекційного виховання, корекційного розвитку, корекційного навчання).

Вікові особливості дітей

1. Розвиток пізнавальної активності

Діти мають певний зміст знань, тому їх цікавить, щоб на їхні запитання була відповідь

2. Активний розвиток пам'яті

Залежить від правильної інформації, що дається для запам’ятовування, обов’язкове повторення і встановлення причинно-наслідкові зв’язки, мислити образно

3. Розвиток уяви.

Діти починають створювати власні образи, керують ними, створюють історії, оповідання.

4. Розвиток образного мислення.

Формується наочно-образне мислення з елементами словесно-логічного а також образно-схематичного, встановлюються зв’язки між поняттями «причина-наслідок»

5 . Розвиток розумового мислення.

Зростає активність дітей, логічно мислять, розмірковують, роблять аналіз, коментар, складають описові розповіді, самостійно переказують почуття

Кiлькiсть переглядiв: 165

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.