/Files/images/волошка.gif

/Files/images/девіз вол.gif

Вікові особливості

На третьому році життя діти стають самостійнішими. Продовжує розвиватися предметна діяльність, ситуативно-ділове спілкування дитини і дорослого; удосконалюються сприйняття, мова, початкові форми довільного поведінки, ігри, наочно-дійове мислення.

Розвивальну роботу в групах дітей раннього віку слід здійснювати системно. Дорослі мають спрямовувати свої зусилля на загальний пізнавальний розвиток дитини, намаксимально всебічне ознайомлення дитини зі світом предметів, людей, стосунків, підчас якого й відбувається поступовийрозвиток особистості дитини вцілому, анеорганізовувати за принципом спеціального розвитку окремих психічних процесів. Варто прагнути, щоб дитина була не просто спостерігачем, а активним учасником усіх побутових процесів. Реалізувати ці завдання та досягти найкращих результатів можна лише за умови, якщо дорослі будуть враховувати індивідуальні особливості кожної окремої дитини під час взаємодії з нею.

Кiлькiсть переглядiв: 205

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.