З 01.06.2021 року в закладі розпочався літній оздоровчий період в умовах адаптивного карантину
ЗАВДАННЯ

1. Забезпечення комфортних умов для ефективного оздоровлення дітей дошкільного віку влітку шляхом упровадження сучасних здоров’язбережуючих та здоров’яформуючих освітніх технологій, формування основ здорового способу життя.

2.Створення розвивального середовища і психологічного комфорту, що сприятиме активізації пізнавального розвитку і формуванню у дитини цілісних уявлень про довкілля.

3.Збагачення практичного досвіду дітей через залучення до різних видів діяльності-ігрової, рухової, пізнавальної, комунікативно-мовленнєвої, пошуково-дослідницької, трудової .

4. Активізація взаємодії з батьками з питання забезпечення психоемоційного комфорту дитини та здійснення санітарно-просвітницької роботи з питань оздоровлення дітей влітку.

План роботи на літній оздоровчий паеріод 2021 року

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА

ЦЕНТРУ РОЗВИТКУ ДИТИНИ «КАЛИНКА»
ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(2020/2021 Н.Р.)

/Files/images/КАР.jpg

Освітній процес у центрі розвитку дитини «Калинка» будується на відповідному програмно-методичному забезпеченні та представляє єдиний комплекс освітніх компонентів для досягнення вихованцями результатів навчання (набуття компетентностей), визначених Базовим компонентом дошкільної освіти, чинними освітніми комплексними та парціальними програмами, рекомендованими Міністерством освіти і науки України.

Згідно з рішенням педагогічної ради центру розвитку дитини (протокол № 1 від 28.08.2020року) освітній процес у закладі здійснюється за наступними програмами:

Комплексна програма:

- Програма розвитку дитини від народження до шести років «Я у світі» (авт. О.Л.Кононко; О.П.Аксьонова;А.М.Аніщук; Л.В.Артемова)

Парціальні програми:

- «Дитина у світі дорожнього руху», програма з формування основ безпечної поведінки дітей дошкільного віку під час дорожнього руху (авт. – Тимовський О.А., Репік І.А.) – усі вікові групи

- «Про себе треба знати, про себе треба дбати», програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років (авт. Лохвицька Л. В.) – усі вікові групи

- Дитяча хореографія. Програма хореографічної діяльності дітей від 3-х до 7-ми років – Навчально – методичний посібник (авт. Шевчук А.С)- (хореографи закладу)

- Мудрі шахи. Програма та методичні рекомендації з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шахи (авт. кол.: Семизорова В.В., Духновська О.І., Пащенко Л.Ю.) (для проведення гурткової роботи в групі компенсую чого типу з вадами опорно-рухового апарату)

- Цікаві шашки. Програма та методичні рекомендації з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шашки (авт. кол.: Семизорова В.В., Романюк О.В., Дульська Г.П.) (для проведення гурткової роботи в групі компенсуючого типу з вадами мовленнєвого розвитку)

- Програма розвитку дитини від 2 до 6 років та методичні рекомендації «Безмежний світ гри з LEGO (авт. Рома О.Ю. – керівник «Сприяння освіті», the LEGO Foundatio

- Акватеатр. Програма адаптації дітей раннього та дошкільного віу до водного середовища і навчання плавння (авт.Єфименко М.М., Лит’яков М.В.)

Корекційна робота у групі компенсуючого типу для дітей з вадами мовленнєвого розвитку здійснюється згідно з вимогами програми розвитку дитини від народження до шести років «Я у Світі»; програмно-методичних комплексів: «Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей молодшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення» та «Корекційна робота з розвитку мовлення дітей п'ятого року життя із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення» (Рібцун Ю.В.).

Кiлькiсть переглядiв: 286

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.