Відповідно Закону України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», наказу Державної служби якості освіти України від 30.11.2020 №01-11/71 «Про затвердження Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти», наказу МОН України від 16.01.2020 №54 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти», Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти в ЗДО та інших нормативно-правових актів в ЗДО «Калинка» здійснюється щорічне самооцінювання внутрішньої системи якості освіти.
ПЛАН САМООЦІНЮВАННЯ ВНУТРІШНЬОЇ СИСТЕМИ ЯКОСТІ ОСВІТИ НА 2021-2026 РОКИ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) "КАЛИНКА" ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПЛАН ЗАХОДІВ ЩОДО САМООЦІНЮВАННЯ ЗА НАПРЯМОМ «ФАХОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ» НА 2022-2023 н.р. В ЗДО «КАЛИНКА» ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Для здійснення самоаналізу було проведено оцінювання якості освіти за такими рівнями:
- Високий;
- Достатній;
- Вимагає покращення;
- Низький.
Для обрахунку анкет використовували наступний алгоритм:
- відповідь «так» - 4 бали;
- відповідь «переважно так» - 3 бали;
- відповідь «переважно ні» - 2 бали;
- відповідь «ні» - 1 бал.
Отримане середньоарифметичне значення було співставлено зі шкалою визначення рівня якості освітньої діяльності.
ВИСНОВОК
Рівні оцінювання за вимогами:
2.1. Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності та якість організації освітнього процесу – високий рівень.
2.2. Підвищення професійної компетентності педагогічних працівників – високий рівень.
2.3. Налагодження співпраці між учасниками освітнього процесу – високий рівень .
2.4. Методичне забезпечення закладу дошкільної освіти – достатній рівень.
Результати анкетування, карт спостереження, вивчення документації показали, що всі респонденти оцінили напрям «Фахова діяльність педагогічних працівників» ЗДО «Калинка» на високому рівні, що відповідає 3.79 бали. ( Анкети, карти обстеження, протоколи інтерв'ю, зведені таблиці результатів прикладаються).
РЕКОМЕНДАЦІЇ:
З метою підвищення якості фахової діяльності педагогічних працівників рекомендовано:
1. Порушити клопотання перед засновником Охтирської міської ради та відділом освіти Охтирської міської ради щодо:
- забезпечення закладу належним укриттям, відповідно до вимог ДСНС України ;
- забезпечення закладу технічними засобами: наутбуки/комп’ютери, аудіоапаратура, апаратура для звуко- та відеозапису.
2. Директору:
- оновити, доповнити та систематизувати методичний простір картотеками, методичними стендами; бібліотечним фондом.
3. Педагогам:
- запроваджувати синхронну форму організації освітнього процесу з використанням дистанційної форми здобуття освіти;
- поповнювати, вдосконалювати та популяризувати персональні сайти.
ПЛАН ЗАХОДІВ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ САМООЦІНЮВАННЯ ЗА НАПРЯМОМ «ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ» НА 2021-2022 н.р. В ЦРД «КАЛИНКА»
Для здійснення самоаналізу було проведено оцінювання якості освіти за такими рівнями:
- Високий;
- Достатній;
- Вимагає покращення;
- Низький.
Для обрахунку анкет використовували наступний алгоритм:
- відповідь «так» - 4 бали;
- відповідь «переважно так» - 3 бали;
- відповідь «переважно ні» - 2 бали;
- відповідь «ні» - 1 бал.
Отримане середньоарифметичне значення було співставлено зі шкалою визначення рівня якості освітньої діяльності
ВИСНОВОК
Рівні оцінювання за вимогами:
1.1. Створення комфортних , безпечних, доступних та нешкідливих умов розвитку, виховання, навчання дітей та праці – середній рівень.
1.2. Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації – високий рівень.
1.3. Формування інклюзивного, безпечного, розвивального, мотивуючого освітнього простору – середній рівень .
Результати анкетування, карт спостереження, вивчення документації показали, що всі респонденти оцінили напрям «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти» центрі розвитку дитини «Калинка» на середньому рівні, що відповідає 18,2 бали. ( Анкети, карти обстеження, результатів прикладаються).
РЕКОМЕНДАЦІЇ:
З метою створення комфортних і безпечних умов навчання та праці, формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору рекомендовано порушити клопотання перед засновником Охтирської міської ради та відділом освіти Охтирської міської ради щодо:
- часткового ремонту паркану навколо дошкільного навчального закладу;
- заміни старих дерев’яних вікон та дверей на нові, енергозберігаючі;
- обладнання будівлі системою пожежної сигналізації;
- оснащення навісів ігрових майданчиків покриттям;
- часткового ремонту асфальтного покриття на центральній алеї;
- оснащення та осучаснення обладнання на фізкультурному та ігрових майданчиках;
- встановлення пандусу або мобільної платформи;
- придбання сучасного технологічного обладнання для харчоблоку;
- утеплення фасаду;
- обладнання туалетної кімнати з поручнями для дітей групи компенсуючого типу з вадами опоно-рухового апарату
- капітального ремонту музичної зали;
- доукомплектування іграшок, посібників та обладнання згідно вимог "Примірному переліку ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти".
Коментарi