Відповідно Закону України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», наказу Державної служби якості освіти України від 30.11.2020 №01-11/71 «Про затвердження Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти», наказу МОН України від 16.01.2020 №54 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти», Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти в ЗДО та інших нормативно-правових актів в ЗДО «Калинка» здійснюється щорічне самооцінювання внутрішньої системи якості освіти.

ПЛАН САМООЦІНЮВАННЯ ВНУТРІШНЬОЇ СИСТЕМИ ЯКОСТІ ОСВІТИ НА 2021-2026 РОКИ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) "КАЛИНКА" ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ПЛАН ЗАХОДІВ ЩОДО САМООЦІНЮВАННЯ ЗА НАПРЯМОМ «ФАХОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ» НА 2022-2023 н.р. В ЗДО «КАЛИНКА» ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Для здійснення самоаналізу було проведено оцінювання якості освіти за такими рівнями:

- Високий;

- Достатній;

- Вимагає покращення;

- Низький.

Для обрахунку анкет використовували наступний алгоритм:

- відповідь «так» - 4 бали;

- відповідь «переважно так» - 3 бали;

- відповідь «переважно ні» - 2 бали;

- відповідь «ні» - 1 бал.

Отримане середньоарифметичне значення було співставлено зі шкалою визначення рівня якості освітньої діяльності.

ВИСНОВОК

Рівні оцінювання за вимогами:

2.1. Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності та якість організації освітнього процесу – високий рівень.

2.2. Підвищення професійної компетентності педагогічних працівників – високий рівень.

2.3. Налагодження співпраці між учасниками освітнього процесу – високий рівень .

2.4. Методичне забезпечення закладу дошкільної освіти – достатній рівень.

Результати анкетування, карт спостереження, вивчення документації показали, що всі респонденти оцінили напрям «Фахова діяльність педагогічних працівників» ЗДО «Калинка» на високому рівні, що відповідає 3.79 бали. ( Анкети, карти обстеження, протоколи інтерв'ю, зведені таблиці результатів прикладаються).

РЕКОМЕНДАЦІЇ:

З метою підвищення якості фахової діяльності педагогічних працівників рекомендовано:

1. Порушити клопотання перед засновником Охтирської міської ради та відділом освіти Охтирської міської ради щодо:

- забезпечення закладу належним укриттям, відповідно до вимог ДСНС України ;

- забезпечення закладу технічними засобами: наутбуки/комп’ютери, аудіоапаратура, апаратура для звуко- та відеозапису.

2. Директору:

- оновити, доповнити та систематизувати методичний простір картотеками, методичними стендами; бібліотечним фондом.

3. Педагогам:

- запроваджувати синхронну форму організації освітнього процесу з використанням дистанційної форми здобуття освіти;

- поповнювати, вдосконалювати та популяризувати персональні сайти.

ПЛАН ЗАХОДІВ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ САМООЦІНЮВАННЯ ЗА НАПРЯМОМ «ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ» НА 2021-2022 н.р. В ЦРД «КАЛИНКА»

Для здійснення самоаналізу було проведено оцінювання якості освіти за такими рівнями:

- Високий;

- Достатній;

- Вимагає покращення;

- Низький.

Для обрахунку анкет використовували наступний алгоритм:

- відповідь «так» - 4 бали;

- відповідь «переважно так» - 3 бали;

- відповідь «переважно ні» - 2 бали;

- відповідь «ні» - 1 бал.

Отримане середньоарифметичне значення було співставлено зі шкалою визначення рівня якості освітньої діяльності

ВИСНОВОК

Рівні оцінювання за вимогами:

1.1. Створення комфортних , безпечних, доступних та нешкідливих умов розвитку, виховання, навчання дітей та праці – середній рівень.

1.2. Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації – високий рівень.

1.3. Формування інклюзивного, безпечного, розвивального, мотивуючого освітнього простору – середній рівень .

Результати анкетування, карт спостереження, вивчення документації показали, що всі респонденти оцінили напрям «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти» центрі розвитку дитини «Калинка» на середньому рівні, що відповідає 18,2 бали. ( Анкети, карти обстеження, результатів прикладаються).

РЕКОМЕНДАЦІЇ:

З метою створення комфортних і безпечних умов навчання та праці, формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору рекомендовано порушити клопотання перед засновником Охтирської міської ради та відділом освіти Охтирської міської ради щодо:

- часткового ремонту паркану навколо дошкільного навчального закладу;

- заміни старих дерев’яних вікон та дверей на нові, енергозберігаючі;

- обладнання будівлі системою пожежної сигналізації;

- оснащення навісів ігрових майданчиків покриттям;

- часткового ремонту асфальтного покриття на центральній алеї;

- оснащення та осучаснення обладнання на фізкультурному та ігрових майданчиках;

- встановлення пандусу або мобільної платформи;

- придбання сучасного технологічного обладнання для харчоблоку;

- утеплення фасаду;

- обладнання туалетної кімнати з поручнями для дітей групи компенсуючого типу з вадами опоно-рухового апарату

- капітального ремонту музичної зали;

- доукомплектування іграшок, посібників та обладнання згідно вимог "Примірному переліку ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти".



Кiлькiсть переглядiв: 20

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.